Ημερίδα - Εξερευνώντας τις δυναμικές των υπαίθριων περιβαλλόντων μάθησης και παιχνιδιού

Δήλωση συμμετοχής εδώ:

https://goo.gl/forms/vfXClvbjV18OVeIt1

Το πρόγραμμα σε pdf εδώ.

 

 

afisa imeridas 28 11 2018v4

 

afisa imeridas 28 11 2018-2

 

ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ

16.00- 19.00

16.00- 16.30 Εγγραφές – Καφές (Φουαγιέ του Αμφιθεάτρου του Π.Τ.Ν., Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων)

16.30- 16.50

Εναρκτήρια ομιλία- Παρουσίαση της ημερίδας και του θέματος

Μαρία Σακελλαρίου, Καθηγήτρια,  Διευθύντρια Εργαστηρίου Παιδαγωγικής και Διδακτικής Μεθοδολογίας, Π.Τ.Ν., Πανεπιστήμιο  Ιωαννίνων

17.30- 17.50

Η κουλτούρα της μάθησης και του παιχνιδιού σε υπαίθρια περιβάλλοντα. Η περίπτωση της Νορβηγίας.

Μαρία Δαρδάνου, Lecturer of Early Childhood Education, UiT The Arctic University of Norway, Tromsø, Norway

16.50- 17.10

Αναδιαµόρφωση του µαθησιακού περιβάλλοντος στα νηπιαγωγεία του  Ν. Ρεθύµνου: αρχιτεκτονικός επανασχεδιασµός και παιδαγωγική αξιοποίηση.

Ευθυμία Γουργιώτου, Επίκουρη Καθηγήτρια Π.Τ.Π.Ε.,  Πανεπιστημίου Κρήτης

17.50- 18.10

Παιγνιώδεις υπαίθριες δραστηριότητες
Ζάραγκας Χαρίλαος, Επίκουρος Καθηγητής, Π.Τ.Ν., Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

17.10- 17.30

Η προσέγγιση του Μωσαϊκού ως

εργαλείο για την προώθηση της μάθησης και του παιχνιδιού σε υπαίθρια περιβάλλοντα. 

Γεωργία Γκέσιου, Νηπιαγωγός, Υπ. Διδάκτορας, Π.Τ.Ν., Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

18.10- 18.30

Το παιδί δημιουργεί τον τόπο του στη σχολική αυλή: υλικές και μη υλικές ποιότητες του δικού του χώρου αγωγής.

Δημήτρης Γερμανός, Ομότιμος Καθηγητής Α.Π.Θ.

 

18.30- 18.50   Συνοπτική παρουσίαση και ανασκόπηση των εργαστηρίων από τους συντονιστές

18.50- 19.00 Συζήτηση- Κλείσιμο Ημερίδας

Επικοινωνία 
  earlychildhoodpedagogy<@>gmail.com
marisak<@>uoi.gr
+30 265 100 5884
+30 265 100 5700
Κτίριο τμήματος Νηπιαγωγών
Πανεπιστημιούπολη Δουρούτης,
Ιωάννινα, Ελλάδα
 Ευχαριστίες
  Ο παρόν Ιστοχώρος δημιουργήθηκε και υποστηρίζεται από τον Καθηγητή Πληροφορικής, κ. Πέτρο Τζίμα.
Το λογότυπο της σελίδας φιλοτέχνησε η φοιτήτρια Αρχιτεκτονικής, κ. Χρυσιάννα Καραμέρη.
© 2016 Προσχολική Παιδαγωγική