Διδάκτωρ | Χρονολογία | Θέμα |
Ρέντζου Κωνσταντίνα | 2011 | «Αξιολόγηση της ποιότητας της παρεχόμενης αγωγής και φροντίδας σε προσχολικά κέντρα: μια προσέγγιση από τη μεριά του ερευνητή, των παιδαγωγών και των γονέων». |
Ρούπα Αθηνά | 2013 | «Η δύναμη της μουσικής στην ανάπτυξη των βασικών κινητικών δεξιοτήτων χειρισμού στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία». |
Κλινάκης Απόστολος | 2017 | «Στελέχη πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης: παιδαγωγικές διοικητικές και κοινωνικές διαστάσεις του ρόλου τους στον 21ο αιώνα» |
Αναγνωστοπούλου Ροδόκλεια | 2017 | «Η μετάβαση του παιδιού από το οικογενειακό περιβάλλον στον παιδικό σταθμό και το νηπιαγωγείο: ο ρόλος του εκπαιδευτικού στη διαδικασία μετάβασης». |
Στράτη Παναγιώτα | 2017 | «Η συμπερίληψη παιδιών με τυπική και μη τυπική ανάπτυξη στη γενική τάξη και η μετάβασή τους από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο». |
Λέκκα Άσπα | 2017 | «Η παιδαγωγική αξιοποίηση των ψηφιακών παιχνιδιών στην τυπική και άτυπη εκπαίδευση». |
Γκέσιου Γεωργία | 2019 | «Η παιδαγωγική αναδιαμόρφωση των υπαίθριων περιβαλλόντων του νηπιαγωγείου σε τόπους μάθησης και παιχνιδιού μέσω συμμετοχικών προσεγγίσεων». |
Μπέση Μαρίνα | 2019 | «Πρακτικές εκπαιδευτικών και στελεχών εκπαίδευσης προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας, στο πλαίσιο της μετάβασης από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο: μια πανελλήνια έρευνα». |
Μήτση Πολυξένη | 2020 | «Αναπτυξιακά κατάλληλα προγράμματα και ποιότητα στην εκπαίδευση στο εφαρμοστικό πλαίσιο της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στην προσχολική και σχολική ηλικία» |