Οι διαστάσεις του poster είναι
1m ύψος επί 0,90 cm πλάτος.
Στο poster οι φοιτητές/τριες καλούνται να παρουσιάσουν με φωτογραφίες, λεζάντες, σχήματα ή μικρά κείμενα:
- το όνομά τους, το έτος/Τμήμα &
- τίτλος συμποσίου και τον τίτλο του πρότζεκτ (στην αρχή ως κεφαλίδα)
- το πόστερ αποτελείται από βασικά μέρη, π.χ.
- Εισαγωγή: το θέμα/το σκοπό του σχεδιασμού σύμφωνα με την προσέγγιση της μάθησης μέσω σχεδιασμού
- Υλικά και μέθοδος: τι μέθοδος – λίγα λόγια για τη μάθηση μέσω σχεδιασμού και τον τρόπο που αξιοποιήθηκε στο σχεδιασμό της διδακτικής ενότητας π.χ. τις βασικές/σημαντικές δραστηριότητες ανά φάση σχεδιασμού και τον τρόπο αξιολόγησης. Επίσης μια μικρή αναφορά στο εκπαιδευτικό υλικό που αξιοποιήθηκε.
- Αποτελέσματα: με τις εντυπώσεις των μαθητών (π.χ. αυθεντικά σχόλια μαθητών, κτλ) και τα μαθησιακά αποτελέσματα (φωτογραφίες από κατασκευές, εργασίες μαθητών, κτλ) (εφόσον έχουν)
- Συμπεράσματα και Αναστοχασμοί: Π.χ. τα σχόλια των συναδέλφων νηπιαγωγών (εφόσον υπάρχουν) ή προσωπικά σχόλια/ αναστοχασμό του δημιουργού για τη χρησιμότητα της προσέγγισης.
Τέλος, μπορεί να υπάρχουν μικρά πλαίσια με πληροφορίες όπως βιβλιογραφία και τη διεύθυνση της ενότητας το διαδίκτυο/ URL στην ιστοσελίδα http://cglearner.com, ευχαριστίες και λοιπές πληροφορίες.
Το Poster είναι ένας άλλος τρόπος ευσύνοπτης παρουσίασης της εμπειρίας σχεδιασμού μιας διδακτικής ενότητας. Ουσιαστικά αφηγείται τον τρόπο που έγινε αλλά και που υλοποιήθηκε ο σχεδιασμός με συνοπτικό τρόπο και με τη χρήση πολλών οπτικών στοιχείων (φωτογραφίες, εικόνες, σχήματα, κτλ.).